Personale
Opholdsstedet Soranahus’ faste medarbejdere har i forbindelse med ansættelse gennemført et forløb, der munder ud i opstilling
af en personlig, faglig udviklingsplan, som sigter mod at opnå et generelt højt kompetence- og kvalifikationsniveau
på Soranahus generelt og hos den enkelte.
Dette for at udvikle Soranahus til en mønstervirksomhed, der udgør et meningsfuldt praksisfelt for medarbejderne –
og som skaber bæredygtige resultater for de unge/borgerne. Soranahus arbejder kun med personale som
alle har en baggrund og erfaring der til enhver tid vil kunne understøtte de unges behandlingsbehov.
Soranahus sætter krav til at alle i personalestaben deltager i både supervision og intern uddannelse der foregår løbende.
Heidi Seeger, Leder
Bachelor i pædagogik samt Leder Udd. fra Niels Brock.
Ansat siden 2014
Michele Holst
Bachelor i pædagogik
Ansat siden 2016
Mick Christensen
Udd. Kognitiv coach.
Ansat siden 2016
Kristine Rodemund
Bachelor Sygeplejerske og Sundhedsfaglig kordinator.
Konsulent/Ansat siden 2018
Magnus Drews
Bachelor i pædagogik
Ansat siden 2021
Ilknur Sarikaya
Bachelor i pædagogik
Ansat siden 2021
Maria Lange
Udd. Lærer
Ansat siden 2020
Line Skotte
Social og Sundhedsassistent
Ansat siden 2022
Rebecca Hattesen
Udd. Pædagogisk Mentor
Ansat siden 2021
Michel Christensen
Udd. Pædagogisk Mentor
Ansat siden 2021
Mathias Holst
Pædagogstuderende
Ansat siden 2016
Happy
Servicehund,
Golden Retriever
Drift og administration
Økonomistyring, IT-systemer og GDPR, Fysiske rammer, Virksomheds dokumentation, Rapportering samt ekstern kommunikation
Max Seeger, Administration
Administration/Økonomi/IT.
Ansat siden 2014
Gitte Binne
Pedel og Omsorgsmedarbejder.
Ansat siden 2017