Personale
Opholdsstedet Soranahus’ faste medarbejdere har i forbindelse med ansættelse gennemført et forløb, der munder ud i opstilling
af en personlig, faglig udviklingsplan, som sigter mod at opnå et generelt højt kompetence- og kvalifikationsniveau
på Soranahus generelt og hos den enkelte.
Dette for at udvikle Soranahus til en mønstervirksomhed, der udgør et meningsfuldt praksisfelt for medarbejderne –
og som skaber bæredygtige resultater for de unge/borgerne. Soranahus arbejder kun med personale som
alle har en baggrund og erfaring der til enhver tid vil kunne understøtte de unges behandlingsbehov.
Soranahus sætter krav til at alle i personalestaben deltager i både supervision og intern uddannelse der foregår løbende.
Heidi Seeger, Leder
Bachelor i pædagogik samt Leder Udd. fra Niels Brock.
Michele Holst
Bachelor i pædagogik
María Bluhme
Bachelor i pædagogik

Kristine Rodemund
Bachelor Sygeplejerske og Sundhedsfaglig kordinator.

Magnus Drews
Bachelor i pædagogik

Ilknur Sarikaya
Bachelor i pædagogik

Maria Lange
Udd. Lærer

Line Skotte
Social og Sundhedsassistent

Anders Jensen
Udd. Pædagogisk Ass.

Michel Christensen
Udd. Pædagogisk Mentor

Mathias Holst
Pædagogstuderende

Happy
Servicehund,
Golden Retriever
Drift og administration
Økonomistyring, IT-systemer og GDPR, Fysiske rammer, Virksomheds dokumentation, Rapportering samt ekstern kommunikation

Max Seeger, Administration
Administration/Økonomi/IT.

Gitte Binne
Omsorgsmedarbejder

Veli Aydin
Pedel